الأسلام وعلومه
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الأسلام وعلومه
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الأسلام وعلومه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الأسلام وعلومه

الأسلام وعلومه

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

اي عضو في راسه نكته يحطها هنا

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

shady

shady
shady
shady

سلااااااام لاحلى اعضاء واداريين.. اخباركم ؟؟

انا الحمد لله طيبه << طوسي طيب هع هع..

حياكم الله في قسمي قسم النكت والفرفشه ..<< اوووووخص

الموضوع باين من عنوانه يا حلـــوين
يعني كل واحـــــــــــــــــد يدخل الضــحك والفــرفشة

يسجــل حضوورهـ او دخولهـ بنكتـــهـ

انا ببدا اول : bounce

محشش فتح الثلاجة ..

شاف الجلي يرجف ،

مات من الضحك ،

قال : لاتخاف ابشرب مويه.. bounce bounce bounce bounce bounce << احلى نكته[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] وربي ..

بعرف الكل عارفها بس انا كل ماسمعتها بضحك

هههههههههههههههه..<< دوووم ان شاء الله

ياالله عاد هالله هالله بالنكت ابغى كل من يدخل

تجيه حاله هستيريه من الضحك ع النكت اوكي ياحلوين ...

واولهم انااااااااااااااا ههههههههههههههههههههههههههههاااااي bounce bounce bounce ..

>>@رحيـــــــــــــــــــــــــــــل@<<
cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry

https://orginal.yoo7.com

جون

جون

صعيدي بيتكلم بالسياسه يقول : كويس ان امريكا اتهمت طالبان ما اتهمتش المدرسة كلها

وحده تقول لزوجها : يا ليتني أخذت إبليس ولا أخذتك
قال لا ... ما يجوز أخو ياخذ أخته

سمر

سمر

2010 بتروح بكل مافيها 2011 راح زعيم الوطن اكيد الجاى احسن من الاقبله

shady

shady
shady
shady

شكرا على مرورك الجميل دى

https://orginal.yoo7.com

MAX_DJ

MAX_DJ

وإنطلق صلاح الدين الى ريتشرد قلب الأسد
قائلا له : أتريد السلام؟
رد ريتشارد: لا..... العبور
فقال صلاح الدين:إنها نفس الأجره إركب يا معلم

عمرو وبس

عمرو وبس

صعيدى مسافر العراق فجرى ركب فى اول كرسى فى الطياره جه الطيار اللى بيقود الطياره يقوله ارجع يقوله لا انا جاى قبلك ومش هقوم من على الكرسى ده الا وانا فى العراق يقول له انا اللى هقود الطياره ياعم ارجع فى الكرسى اللى ورا يقوله لا فاحتار الطيار فلقى صعيدى اخر فى الطياره فقال الطيار لصعيدى يا بلدينا تعالى كلم ابن عمك خليه يرجع ورا علشان نطلع بالطياره قاله ماشى فراح الصعيدى قال الصعيدى كلمه ام راجع ورا على طول فاستغرب الطيار فراح لى الصعيدى قاله انت قلتله ايه علشان يرجع ورا قاله انا قلتله الكرسى ده مش رايح العراق هههههههههه

عمرو وبس

عمرو وبس

طفل صغير راح السوبر ماركت قاله لصاحب السوبر ماركت حاتلى بالربع جنيه ده جبنه رومى قاله مفيش يا حبيبى جبنه رومى بربع جنيه قاله معلشى ياعم حاتلى بس وخلاص فصاحب السوبر ماركت قال ام اجيبله قطعه علشان ده طفل صغير فراح يقطع قطعه من القالب فصررررخ الطفل فى وجه قائلا انت هتقطع منه كماااااااااااااااااااان هههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]